Sail


Ljuvliga stämmor sipprar ut ur mina högtalare just nu medan jag ligger í soffan, spelar spel på mobilen samtidigt som Go´kväll är på i bakgrunden. Härliga lördag!

Var hos farmor förut, underbara farmor! Vilken kvinna. trotts att hon är sjuk så kämpar hon som en galning och tränar tränar tränar, för hon har ett mål, ett mål som jag är övertygad att hon kommer klara! Man blir så glad av min farmor och alla hennes roliga berättelser.

Efteråt begav vi oss till stan för att strosa lite. Hittade två tröjor som fick följa med hem, och den ena inviger jag kvällen till ära! Invängar trevligt sällskap som kommer om en stund. mys och film, perfekt! Ska även smida lite planer ikväll.

Nu ska jag njuta vidare av min spellista på spötify!




PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0