Solstråle

Vaknade tidigt imorse av att solen lyste in mellan springorna på persiennerna! Hoppade upp ur sängen och förflyttade mig till soffan. Tog mig några lugna timmar inne i lägenheten innan jag begav mig ut i trädgården för röjning. Herregud, hur mycket ogräs finns det egentligen? det är oändligt!

Men nu är jag inne för en tidig lunch, sen är en promenad med Johanna inplanerad sen blir de att fortsätta i trädgården! :) Härliga söndag!

Gårdagskvällen blev supermys. De söta hade med sin en fin och framförallt god present. TACK! Blev massa prat, skratt och filmtittande. Kan starkt rekommenadera The sitter, helt klart sevärd om man vill skratta mcycket! Filmen fick förövrigt 10 anderssons av mig ;)

Nu ska jag ut i köket och hjälpa älsklingen med maten!

 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0