valborg

idag är de ju en liten klämdag som jag gärna skulle spendare hemma och vara ledig. Men icke, ska iväg senare och jobba 14.15-20.15, halvtaggad måste jag säga. Eftersom jag inte är hemma förrens strax innan nio ikväll lutar det åt en riktigt lugn kväll för min del! 

Men med eftermiddagsjobb gäller det att ta vara på förmiddagen, vilket jag tycker jag sköter riktigt bra. Har hunnit med massa redan! B.la rensat i källaren och varit iväg med massa glasflaskor, papper och förpackningar. Har även plockat lite här hemma, varit ute hos malin på hennes jobb, samt varit på maxi och hemma hos mamma och pappa med en blomma som blir en liten överraskning.


Nu ska jag skölja ut hårinpackningen och göra mig iordning. Om ca en timma kommer micke hem på lunch! Sen är de dags för jobb! 

               

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0