alla ♥-dag

Ingen lär väl ha missat denna dag? alla denna hysteri, butikerna pyntar i rosa och rött, med massa hjärtan i alla dess slag, men jag tycker det är så mysigt.
Nog för att man ska visa kärlek till alla nära och kära alla dagar på året så kan man ju passa på att göra någor extra speciellt för de som ligger en varmt om hjärtat en sån här dag ♥
Jag har haft en riktigt bra dag hittills. Började dagen med en liten promenad, sen ringde min bror och undrade om jag hade lust att passa fasters lilla älskling en stund på förmiddagen så de kunde uträtta några ärenden och jag var inte sen med att tacka ja!
Hon är ju så söt och snäll min lilla tjej. Tog oss en promenad ut till malins jobb, pratade lite och lämnade även en liten present på hjärtedagen. Knallade vidare ner på stan där vi handlade 2 månaders present till lilla prinsessan, tror hon blev nöjd :)
två timmar senare lämnade jag tillbaka skrutta som då var vaken och uuurgillig, hade gärna tagit med henne hem ;)
Sen blev de promenad med min finfina vän, johanna! Vilken tjej. En vän med världens största hjärta och bara helt underbar. man ska väl umgås med de som gör en glad? de är precis vad jag gör ♥
Efter en snöig promenad i skärgårnde var det skönt att sätta sig i varma bilen hem.
Nu väntar jag på min fina som snart kommer hem från jobbet. Blir middag och film ikväll ♥
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia L Ternman

Hej Fia! Vi känner ju inte varandra sådär jättebra men jag vill bara säga att du verkar vara en genuint god person! Jag har sett alla små tankar och presenter du skänker dina vänner och det är otroligt fint. Du verkar tänka på alla i din omgivning och det är en beundransvärd egenskap! Stor kram från mig

2012-02-15 @ 08:56:27
URL: http://oliviaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0