Bloggtorska

har inte funnits lust till att skriva en enda rad här, tyvärr. För syftet med bloggen är att jag själv ska kunna gå tillbaka och se vad jag gjort och vad som hänt.
Fast iofs så händer det inte så mycket intressant just nu, men de hoppas jag ska ändras :)
igår hade jag lite middagsbjudning här hemma. Fina Johanna och fjällis kom hit på middag och tjitttjatt i soffan, helmysig kväll med andra ord! Innan de på dagen drog jag med mig micke till karlstad. Dags för synundersökning igen och som jag trodde så hade de blivit sämre. Jag undrar hur mycket pengar jag lagt ut på mina ögon egentligen..
idag var jag iväg på kort möte i förmiddags, sen ringde sara om mina tights som kommit, så de invigdes på spinning ikväll! sitter så jäkla gött, så de märks knappt att man har dem på sig, precis som de ska vara!
Nu har vi slagit ner oss i soffan, jag kollar på tv och pillar på datorn medan micke läser, sociala? ;)
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0