bo hemma


idag blev de uppstigning tidigt, micke skulle iväg på match så jag gick upp med han. Så idag har jag fått mycket gjort! Städat och plockat i lägenheten, tagit en sväng på stan, gick sen hem till mamma och pappa där jag blev kvar ett par timmar. Låg i sängen och kollade på när mamma strykte gardiner, kändes precis som att bo hemma på nytt :)
Blev kvar för att hjälpa till med gardinnedtagning + uppsättning av de nya, fick sen lunch när pappa kom hem från golfen. Vi gick även över till maxi och strosade runt :) En mysig dag med andra ord!

Nu är jag hemma igen och har suttit och knutit rosetter på julkulorna, piller piller! Men bra blev de :) Har tänt en brasa så de är varmt när min fina kommer hem ikväll!



PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0