Nyårsafton


Kvällen igår bkev precis så bra som jag hoppades på! Vi firade hemma hos oss, så runt halv sex började sällskapet rulla in. Micke stod för välkomstdrinkarna, och de uppskattades som vanligt :)

 

Linus och Carolina hade fixat med varmrätten som bara shoffades in i ugnen, och vi hade fixat salladen till. De var super gott. Fläskfilé med go marinad, klyftpotatis och god kall sås till! Efter middagen var alla mätta och belåtna så jag och johanna fixade disken medan de andra viladen en stund i soffan.



Senare blev de efterrätt som Johanna och Röbban fixat. Massa god frukt och bär, glass, riven vit choklad och kokos, mums!

 



 

Kvällen rullade på med massa spel, tjejerna vann såklart! Klockan bara sprang iväg så helt plötsligt var den nästan tolv så vi begav oss ut i kylan för att smälla lite raketer och skåla in de nya året :)



 



Tack för en superkväll, och jag hoppas att 2012 har mycket kul att erbjuda ♥


Nyårslöftena för de här året;
- att inte släppa iväg micke på nån lång resa igen
- lära mig att komma ihåg kameran när jag ska bort, kort är de bästa som finns!



PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0