1 Juni


Vilket trist väder vår första sommarmånad bjuder på idag. Men det är iallafall fredags, så synd att klaga! Denna helg är jag äntligen ledig, och ska bara ta de lugnt. Blir nog en tur till karlstad med min fina och jag hoppas vi även kan hinna med att tapetsera i vardagsrummet :)


Vid den här tiden förra året satt jag här i soffa, uppspelt och förväntansfull efter en natt med ytterst få timmar sömn. Jag var så spänd så jag mådde illa och orkade knappt sitta stilla. Jag kunde knappt fatta att jag äntligen, efter många månaders längtan, äntligen skulle få hem min bättre halva igen!
Det blev ett gråtfyllt (gläjetårar då givetvis) och hårt fasthållande i min fina när han klev in innanför dörren :) Jag är så otroligt stolta över oss som klarade av alla dessa månader ifrån varande! Du & jag älskling! ♥

 

 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0