Firande av våran bästa Kim

Igår firade vi en av mina bästa tjejer som nu är biomedicinsk analytiker, på riktigt! galet vad fort tiden går ändå, men lite härligt är de :)
Började på herrgården ute i skärgården, suuper mysigt ställe! Det var dukat på balkongen där det åts mat och lars-åke höll tal! Sen kom de kalla vindarna och presenterna samt tårtan blev inomhus. När klockan närmade sig halv sju åkte vi in till stan och hem till emma där vi satt och pratade och drack gott och plötsligt var klockan halv 1. Kände segheten i mig så hoppade utgång och begav mig hemåt istället. Vaknade pigg och glad och denna dag har även den fyllts av saker att göra.
snodde två bilder av dig sara :)
Nu ligger vi i soffan, hela familjen, några av oss kollar fotboll, resten underhåller sig med annat. men det är ju så mysigt att vara tillsammans :)
Helgen har gått alldeles för fort, precis som vanligt. men den har spenderats med härliga människor så jag kan inte annat än le! :)
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0