mums mums

 
Känns lite lyxigt att äta jordgubbar till efterrätt efter frukosten, gott!
 
 
Mamma har semester den här veckan så har spenderat endel tid hemma hos de innan jobbet både måndag och tisdag. I måndags åkte jag dit och fick lunch, och även marcus, linda och agnes kom dit. Sötaste ungen som man inte kan bli annat än glad av.
 
 
Efter jobbet i mådangs åkte jag direkt till Malin där många av tjejerna var samlade. Emelie och wiklund hade hittat hem till hålan och de var så kul att träffa båda två! Min lilla wiklund, snart ska jag komma till dig, de får vi styra :)
 
Igår vaknade jag med snor i näsan och ont i halsen. Tog en lugn morgon innan jag tog med mig in cykel till mamma och pappa, kedjan ska spännas så bäst att pappa får fixa de. Vi tre tog oss sedan en promenad för att avsluta med jordgubbar och glass hemma hos de. Sen var de dags för jobb igen. Trodde aldrig att jag skulle orka hela dagen på jobbet då mitt huvud var tyngre än bly, men jag höll ut. Huvudet är fortfarande tungt idag men jag ska försöka orka med jobbet. Men först ska jag ner på stan med mickes pappa och förhoppningsvis hinna med att krama på min sara.
 
 
PUSS ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0