Torsdag 14 Juni



Idag direkt efter jobbet åkte jag hem och blev upphämtad av marcus och linda för att sedan åka vidare till farmor för fika. Denna tjej var på strålande humör som vanligt och trivdes i gammelfarmors säng. Sötnos! Efter fikan blev jag hemskjutsad och tog mig en promenad till stan för att kolla lite. Blev inga fynd direkt, men ska till karlstad imorgon med mammi så får hoppas på något fint då istället!

Har saknat ihjäl mig efter min fina man idag! Så när han kom hem från jobbet åt vi tillsammans och tillbringade tiden innan hans träning tillsammans i soffan :) det händer tyvärr väldigt sällan nuförtiden..

Imorgon blir de somsagt karlstad efter jobbet. Den huvudsakliga grejen med att åka dit är synundersökning för mig. Är i behov av nya glasögon men framförallt ny styrka. Vad händer med mig syn liksom?
Sens ka vi strosa runt lite, bara jag och fina mamma ♥


PUSS  ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0