Det kallas tvivel,

det där som stör.


Ibland kan jag vara lite utav en expert på att grubbla, tänka och bekymra mig över saker, speciellt småsaker. Mest saker om mig själv, vad jag vill göra med min framtid, ska jag plugga? jobba? resa?
Beslutsngest har jag också och skulle gärna vilja att andra gjorde mina val åt mig ibland.. en liten mindra charmig egenskap jag ärvt av min kära mor.

Det finns så mycket jag vill, men som får lov att vänta ett tag till. Och jag vet om att de är så, men ändå vill jag inte inse de. kanske för att de blir så verkligt då. Men drömma, det får man väl göra? Isåfall så gör jag det ett tag till!

Oj, det här blev ju inte så glatt, men de är ju morgon :) Nu ska jag fixa med lite grejer innan allvaret drar igång!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0